Odpocząć w Kołobrzegu

To była raczej spontaniczna decyzja. Wynikała poniekąd z faktu, że wakacji nad morzem nie spędzaliśmy od trzech lat. Uznaliśmy więc, że w tym roku Bałtyk to będzie kierunek, w którym udamy się na letni urlop. Dłużej zastanawialiśmy się nad konkretnym miejscem wyjazdu. Ostatecznie jednak wybór padł na Kołobrzeg, w którym nigdy dotąd nie byliśmy.

Szeroka oferta noclegów w Kołobrzegu

kołobrzeg noclegi i wyżywienieDlaczego Kołobrzeg? Cóż, powodów było kilka. Wiadomo, że najbardziej kuszące były plaża i morze. Uznaliśmy, że fajnie będzie spędzić trochę czasu, opalając się na piasku i wchodząc do wody. Kolejna kwestia to fakt, że w Kołobrzegu jest sporo zabytków, a lubimy zwiedzać, więc perspektywa była kusząca. Jest nawet możliwość skorzystania z rejsu po morzu. I jeszcze jeden ważny aspekt – Kołobrzeg to uzdrowisko, więc skusiliśmy się na zdrowy klimat okolic. Szeroko dostępna jest również baza hotelowa. Przekonaliśmy się w trakcie planowania wyjazdu i na miejscu, że jeśli idzie o kołobrzeg noclegi i wyżywienie nie stanowią problemu. Znajdziemy je bez większego kłopotu. Nas interesował w zasadzie nocleg bez wielkich udogodnień. I tak większość czasu planowaliśmy spędzać poza hotelem czy pensjonatem. Na szczęście udało się znaleźć miejscówkę w fajnej lokalizacji. Stosunkowo blisko było zarówno do morza, jak i wielu innych atrakcji. Parking czy bezprzewodowy internet do dyspozycji z pewnością wpłynęły na komfort pobytu. W Kołobrzegu mieliśmy okazję zobaczyć starówkę, baszty, bo jest ich kilka, a także między innymi port czy ratusz.

Poza tym była okazja do przejażdżki na rowerze. Na miejscu są bowiem zarówno ścieżki, jak i sporo malowniczych terenów, które warto zobaczyć z siodełka. Jeśli idzie o gastronomię, to również jest świetnie. Oczywiście ryby to podstawa, aczkolwiek dla wielbicieli kuchni włoskiej, fast foodów czy słodkości także znajdzie się sporo ciekawych lokali.